Често задавни въпроси

За момента, нашите доставки се извършват със собствен транспорт единствено в границите на град София. За клиенти, които желаят доставка извън София, ние предлагаме индивидуален подход. Тъй като стоките, които предлагаме, имат различни обеми и тежести, ние се свързваме с всеки клиент отделно, за да уточним подробностите и условията на доставката. Така можем да осигурим най-подходящото и удовлетворително решение за вас, взимайки предвид конкретните изисквания и нужди на вашия поръчка

Не! За момента не приемаме поръчки по телефона. Нашата визия е да предоставим лесен и удобен начин за всеки бизнес да се грижи за нуждите си от хигиенни консумативи и продукти, като не считаме телефонът за такъв начин. Винаги сме готови да предоставим консултации по телефон и имейл след запитване от страна на клиента или в случай, че клиент избере продукти, които не са съвместими помежду си. Нашата цел е да осигурим удобство и ефективност при онлайн поръчките за всички наши клиенти.

Да, можете да заплатите с карта. За да използвате този метод на плащане, по време на създаване на поръчката си на нашия уебсайт, трябва да изберете опцията “Плащане с карта”. След като завършите поръчката си,в рамките на един работен ден, ще получите имейл с потвърждение на поръчката, както и линк към системата за плащане с карта. Моля, обърнете внимание, че в момента не предлагаме опция за плащане с карта при доставка.

Не! Плащане при доставка се извършва само в брой. Повече за моетодите за плащане може да прочете тук

Да, имате възможност да платите в брой при доставка! С вашата поръчка ще получите фактура и касова бележка, които можете да използвате за плащане в брой на куриера. Моля, обърнете внимание, че в момента не предлагаме опция за плащане с карта на доставчика, така че плащането трябва да бъде в брой.