Често задавни въпроси
Да, извършваме доставки както до адрес, така и до офис. Клиентите могат да изберат куриерска услуга между Спиди и Еконт. Цената за доставка е за сметка на получателя и се заплаща при получаване.
Не! За момента не приемаме поръчки по телефона. Нашата визия е да предоставим лесен и удобен начин за всеки бизнес да се грижи за нуждите си от хигиенни консумативи и продукти, като не считаме телефонът за такъв начин. Винаги сме готови да предоставим консултации по телефон и имейл след запитване от страна на клиента или в случай, че клиент избере продукти, които не са съвместими помежду си. Нашата цел е да осигурим удобство и ефективност при онлайн поръчките за всички наши клиенти.
Да, можете да заплатите с карта. За да използвате този метод на плащане, по време на създаване на поръчката си на нашия уебсайт, трябва да изберете опцията “Плащане с карта”. След като завършите поръчката си,в рамките на един работен ден, ще получите имейл с потвърждение на поръчката, както и линк към системата за плащане с карта. Моля, обърнете внимание, че в момента не предлагаме опция за плащане с карта при доставка.
Не! Плащане при доставка се извършва само в брой. Повече за моетодите за плащане може да прочете тук
Да, имате възможност да платите в брой при доставка! С вашата поръчка ще получите фактура и касова бележка, които можете да използвате за плащане в брой на куриера. Моля, обърнете внимание, че в момента не предлагаме опция за плащане с карта на доставчика, така че плащането трябва да бъде в брой.